Tandemhopp

Vi har god kapasitet på tandem, og kan stort sett ta imot bookinger på kort varsel. Man kan booke opp til 6 måneder i forveien.

Det er størst pågang i helger, i fellesferien og under Ekstremsportveko, så det kan lønne seg å booke en dato så tidlig som mulig. Jo tidligere du booker, jo større er sannsynligheten for at du får hoppet datoen du ønsker.

Ja, du kan booke for andre, eller booke inn som en gruppe. Hvis du ønsker å gi et tandemhopp i gave kan du bestille et gavekort.

Ja, en booking kan endres inntil 48 timer før hoppdagen.​

Booking av tandemhopp skjer via vår nettside. Dersom du ikke får til, kan du kontakte oss på telefon.

Du må legge inn en booking via vår netside.

Definitivt! Bookingskjema finner du her.

Gavekort sendes umiddlelbart etter betaling på nett. Husk å sjekke spamfilteret i mailen din før du tar kontakt med oss.

Hvis hoppet blir skulle bli kansellert på grunn av vær eller andre uforutsette omstendigheter, vil vi finne en alternativ dag for å gjennomføre hoppet ditt.

Man tar av og lander på samme sted.

Nei, dessverre. Våre erfarne instruktører og kamerateam filmer hele opplevelsen for deg.

Bilder kan kjøpes i tillegg for de som ønsker det.

Fallskjermkurs

Man kan melde seg på ledige kursplasser frem til og med dagen før kursstart.

​Kurs i juni og juli blir ofte fylt opp på nyåret, så det lønner seg å være tidlig ute.

Book ditt fallskjermkurs her.

Du betaler depositum ved påmelding. Restbetaling må gjøres senest 6 uker før kursstart.

Depositum og kursavgift kan overføres til annet kurs ved forespørsel i god tid før kursstart.

Du kan fullføre AFF-nivåene dine ved hvilken som helst klubb i Norge som har sertifiserte instruktører.

Resterende kursavgift vil ikke bli refundert, men blir stående på din hoppkonto til du kommer tilbake og hopper hos Voss Fallskjermklubb.

Det kommer an på været, er vi heldige med været kan man være heldige å bli ferdig med alle nivåene i løpet av onsdagen i kursuken. Det er også veldig individuelt, noen orker færre hopp enn andre per dag.

Det er sjelden at elever oppnår A-lisens i løpet av en uke, men setter man av en ekstra uke bør det være oppnåelig hvis været er fint.

Påmelding til fallskjermkurs skjer via våre nettsider her. Dersom du ikke finner ledige plasser eller ikke får til bookingen, kan du kontakte oss på epost eller telefon.