Velkommen til Voss Fallskjermklubb

Vi ønsker besøkende, førstegangshoppere, erfarne hoppere og medlemmer velkommen til det hyggelige hoppfeltet vårt. Hos oss får du oppleve den magiske kombinasjonen av fantastisk vestlandsnatur og «Vossaånden» – den åpne og inkluderende stemninga på hoppfeltet.

I løpet av sommermånedene holder vi nybegynnerkurs hver uke og tandemhopp hver dag. Vi arrangerer også en rekke tilstelninger og kurs for å tilby medlemmer og besøkende makeløse opplevelser og personlig utvikling innenfor sporten.

Sesongen vår varer fra april til slutten av september.

Om Voss Fallskjermklubb

• Norges største fallskjermklubb, med rundt 35,000 fallskjermhopp i året
  • Har i dag over 2,600 medlemmer og rundt 20,000 besøkende hver sommer
  • Utdanner hvert år over 150 nye hoppere, og rundt 2,000 tandemelever
  • Idrettsklubben er organisert med et styre på seks medlemmer og to forbundsrepresentanter valgt på årsmøtet.
  • Etablert i 1978 av Odd Dagfinn Hårklau

Fasiliteter

Takket være medlemmene og en enorm dugnadsinnsats har vi et 1100m2 stort klubbhus med lun og nyoppusset fellesstue, kjøkken, kafé, videorom, 18 soverom, garderober, dusjer, undervisningslokale, utstyrsrom, resepsjon og kontorlokale. Klubben har også en stor flott lekeplass, koselige uteområder, grillplasser og over 1000m2 med terrasser.

Styret i Voss Fallskjermklubb

Styreleder: Stian Knudsen
Nestleder: Lene Sælen
Styremedlem: Christer Berge Økland
Styremedlem: Christian Selland
Styremedlem: Caroline Hunnestad (Ungdomsrepresentant)
1. Vara: Petter Stensvold
2. Vara: Zara Sognefest
3. Vara: Torjus Skille (Ungdomsrepresentant)

Epost

Administrasjonen: info@skydivevoss.no
Hovedinstruktør Jarle Hus: hi@skydivevoss.no
Epost styreleder: leder@skydivevoss.no
Epost styret: styret@skydivevoss.no

Diverse

Kontodetaljer for betaling fra utlandet:
IBAN: NO73 9581 1071 472
BIC/SWIFT: VVELNO21XXX

Meld deg på kurs i dag, og bli en av oss! Vi gleder oss til å følge deg på ditt nye fallskjermeventyr.